2009. január 3., szombat

Ágyin...

Talán ma elkezdem. tulajdonképpen nincs semmi írnivalóm, de akartam, hogy legalább egy bejegyzés legyen és később talán több is lesz. Folytattam a Veronika meg akar halni olvasását és felmerült bennem egy kérdés. Halál=szabadság? Tehát ez egyfajta mindent vagy semmit dolog. Nem tudom. Na nem akarom, hogy azt higgyétek, hogy meg akarok halni. Eszem ágában sincs. Csak érdekes kérdésnek érzem.
Nem tudom miért pont ma kezdtem el. Tulajdonképpen ilyen kurva üres napom igen régen volt. Nem csináltam semmit csak sziesztáztam. Elvégre túl vagyok a vizsgaidőszakon, úgyhogy nyugodtam fekhetek a hátamon, mint egy bogár. Megnéztem egy filmet. Meg jó sok részt egy sorozatból, aminek a címét nem osztom meg veletek, mert gennyciki.
Most befogom kapcsolni a lávalámpám és visszafekszek a mai nap helyszínére. Ráfüggesztem a szemem a monitorra, amiben reményeim szerint az Ördögűzés Emily Rose bánatáért című mozgókép fog megjelenni. A lávalámpa pedig azért kell, ha unalmas a film, akkor legyen mire bambulnom, ezen a féktelen estén.
Holnap megyek postára, meg még valamit vennem és kell, de a fasz se tudja mit...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak coelhot ne. annyi IGAZI(BB) gondolkodó van, akit lehetne. felszínes - földszintes próféta ő, az ezoterémák és a szomszédokos nénik vad románcának gyümölcse.
ne legyél butabölcsész.

popcore írta...

már belekezdtem végigolvasom, amúgy tényleg nem valami fergetes. az eleje még csakcsak, de kicsit átmegy túlzásokba. ez a kezdő, amúgy szerintem felesleges és csak kabalából van fenn. hogy találtál ide?

Névtelen írta...

igazából csak felhajtja a szőnyeget és minden ott találhatót megpróbál leporolni.

iwiwes link alapján. de mindjárt mész a könyvjelzőbe.

popcore írta...

igen, olyasmi.
ó köszönöm:D