2009. január 6., kedd

A Vox-ért vívott csata

Egy éve lassan minden hónapban eljön a hét, amikor megjelenik a vox. ez gyakorlatilag minden alkalommal együtt jár újdonat új ősz hajszálakkal, aszociális kapcsolatok gyengülésével és pár kiló mínusszal. aki rendszeres vásárlója az említett sajtóterméknek tudja miről beszélek. a lapnak ugyanis egész egyszerűen hiányzik az a tulajdonsága, hogy konkrét kiadási dátuma legyen, tehát mindig saccolni tudom. az igazat megvallva ha van is ilyen engem akkor sem biztos, hogy érdekelne. azt hiszem ez egyfajta rítus nálam, hogy adott hó utolsó hetén, mintegy melléktevékenységként voxért izguljak. ennek értelmetlenségét növeli, hogy tulajdonképpen teljesen mindegy, hogy mikor olvasom el az újságot, hiszen a fontosabb morzsákról tudomást szerzek máshonnan, de mégis valahogy megnyugtató, ha kézbe veszem. mondanom sem kell, hogy a januári szám az ünnepek miatt többet késett a szokásosnál, úgyhogy az újságos nénitől egy hete csak egykedvű fejrázást kaptam, de ma... ma mosolygott. újraéledt reményekkel léptem oda pulthoz, kezem szorosan ráfonódott a Mátyás nevű királyunk arcképével díszített fizetőeszközre, lazítottam egyet a sálamon és akkor meg láttam. a néni (mondjuk, hogy trafikos néni, az olyan századeleji) válla fölött 14 centivel lebegett. visszamosolyogtam hát és a Ő (trafikos néni) felelőssége teljes tudatában átnyújtotta az újságot. eztána a sikeres vadászat örömétől elbódultam, hazamentem és ettem egy spagettit.
aztán délután volt még két film, majd elmesélem.

az újságot csak most olvasom.

nem akarja valaki elénekelni nekem a ventillátor blues-t?

3 megjegyzés:

Veronika írta...

Én szívesen eléneklem neked, de csak akkor, ha kapok ajándékod! :) Szóval egy kérdés: mi lesz veled akkor, ha valamiért nem kapsz Vox-ot? Mondjuk valami történik a szerkesztőségben, vagy a nyomdában, esetleg az autóval lesz valami ami az újságot szállítja? Mi lesz akkor a te kedves, és a Vox tekintetében érzékeny lelki világoddal?

popcore írta...

egyszer volt már ilyen, akkor lemondtam róla. bús voltam. az éneket hétfőn behajtom. ( a lelki világom nem csak vox tekintetében érzékeny, de ezt ön is tudja:D)

Veronika írta...

Az éneket mindenképpen gyakorolni fogom :D és tudom, hogy nem csak ebben a tekintetben érzékeny a lelki világod! Félreérthetően írtam! Bocs!