2009. január 4., vasárnap

Filmekről

Nos,tegnap a ördögűzés emily rose üdvéért volt a program, illetve a taken.
előbbi: nekem kicsit lassú volt helyenként és az ügyvédek kétszeri védőbeszéde is túl volt játszva, bár lehet, hogy így volt hiteles. nem tudom. amugy a paráztatós részek engem megijesztettek, de én fosós vagyok. a történet és annak mesélése abszolút ötletes. a mondanivaló szerintem közel sem rejtélyes, ahogy azt több helyen is olvasni lehet, ellenben a végső megoldással és az ebből levonható következtetésekből.10/7
utóbbi: valóban 2008 akciófilmje, legalábbis véleményem szerint. kicsit lassú az első 25 perc, de utána kutyául bepörög. néhol meghökkentő, helyenként nehezen elképzelhető, de abszolút hiteles. van itt klassz tűzpárbaj, bunyó, és mivel luc (taxi) besson (is) írta kapunk pár párizsi autósüldözést (audival és nem peugeot-val). liam neeson viszi magán a filmet színészügyben, elsősorban a mozi jellege miatt, hiszen mégiscsak egy hősfilm. a vége talán kissé össze lett csapva, de az is eszembe jutott, hogy direkt nem akartak egy kerek lezárást, de nem akarok spoilerkedni, mindenképp nézzétek meg.10/8.5
tegnapelőtti választásom a strangers és a burn after reading volt.a strangersről röviden annyit, hogy aki megnézi a trailert az körülbelül látta is az ijsztegetések felét. a maszkok jók és vége is az ötleteknek. a történet sokszor látott:2 ember + pár másik, utóbbiak pszichopaták, hallgatagok és vérszomjasak. aki ugyanebből valamivel jobbat akar az nézze meg Antal Nimród első amcsi filmjét (vacancy).10/4
a burn after reading- ről sok szót nem gondoltam. vicces coen darab, kisemberek, nagy célok, jó színészek. aki bírta a nagy-lebowskit, vagy az ó testvért, az ezt is fogja, bár előbbitől a karaktereket illetően kicsit eltér( de ugyanúgy nem archetípusokkal dolgozik).nézzük meg és nevessünk figyelve10/8.
ma savages vagy mirrors lesz.
[igen ugyanezt írtam le tamson is.]

Lehet, hogy inkább bemegyek daniékkal a papucsba?hmhm. végülis itthon vagyok 2 napja és unom magam és most filmezni sincs nagy kedvem. máshoz még annyira se. írhatnék a ködről valamit, de az a szívem most nem ver.

amúgy kár, hogy még senki nem olvassa, legalábbis nem tudok róla, uhogy aki legközelebb itt jár, az kommenteljen nekem vmit.plz. kap ajándékot is.

Nincsenek megjegyzések: