2009. január 19., hétfő

Egy kis dombra...

Másfél hete voltam egy kellemes mulatságon bale/whistleblower hajlékában. Ott néhány, jóféle vilmoskörtepárlat elfogyasztása után, egy jóízű vízipipa (későbbiekben Clint Eastwood) közepette, Mazsi, aki szorgosan kommentel ide is (ötös érte), csakúgy elhintette, hogy a világnak 1433 darab nap múlva, ami akkor még természetesen több volt, bizony kellemes-kellemetlen vége. Én méla rezignáltsággal tudomásul is vettem. Pár perc méla rezignáltség után, azért jött a magától értetődő, kellően morbid, bölcsészkérdés, ami így szólt: Te hol akarod megélni. Bale, úgy gondolta, hogy ül kis számítógépe előtt és élőben közvetíti, azt amit az ablaka előtt lát. Taki nem emlékszem mit gondolt. Mazsi meg én egy véleményen voltunk abban, legalábbis egy idő után, hogy egy dombon szeretnénk, ülni valami kellemesen hűvös dolog társaságában. Biztos meleg lesz, nem? Azt tudom valamelyikünk piros padon akart ülni, remélem nem én. Most biztos nem. Én a fűben, ami lassan elég velem együtt, vagy megfagy. Történik egyáltalán valami, a világvégén, az apokalipsziskor. Vagy simán csak vége. Vége tud lenni egyszerre mindennek, nem csak Földnek, nagybetűs Mindennek. Akárhogy is történne, akár megújulással, akár megszűnéssel, akár égzengéssel, kér végtelen csönddel végződne, én egy dombon szeretném végignézni. Egyedül. Egy cicával. Valakivel. Kit érdekel még van négy évem, addig majd kitalálom.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon is lesz folytatása.
vicces, én is írtam erről. katt szépen a nevemre és olvass.
a piros pad egyébként az enyém.

Névtelen írta...

tudom h megigértem h sokat fogok kommentelni... igy sikerült bocsi...

amugy a témárol annyit h a világvége végignézését semmi esetre sem egyedül csinálnám hanem monnyuk a lánybarátnömmel vagy veletek srácokkal... esetleg eastwooddal gitárral... nemtom...
fogalmam sincs hogy lehetne fogadni a világvégét... bár sztem ugyis mindegy ha vége...

Névtelen írta...

de épp ez az. szó sincs teljes világvégéről. ;]

Névtelen írta...

Egy kicsit most ráérek (igazából k*rvára nem, csak a No. 33: Kényszerrezgés harmonikus gerjesztés esetén, amplitúdó- és sebességrezonancia valamint félérték-szélesség elemzése.- tételtől már agyfaszt kaptam), szóval, mint Tristan Tzara, idehányom a gondolataimat.
Én kimennék a US and A-be, mert ott a fiúk tuti látványosabb világvégét hoznának össze, mint idehaza. Lehet, egy utolsó Woodstock is beleférne. Az biztos, hogy a doom metal bandák a reneszánszukat élnék. Nálunk meg úgyis eltűnne a világvégére szánt pénz. Gagyi papírmasé apokalipszis sikoltozó Gesztesivel és saskabaréval meg nem hoz lázba, ennyi erővel fel is akaszthatom magam, legalább nem kell másokhoz igazodnom... (Nota bene: most jöttem rá, az imént említett előadóművészek nem hülyék vagy tehetségtelenek, egyszerűen annyira ritkán vannak emberes kataklizmák, hogy a megélhetésük csak úgy biztosítható, hogy sajnos a stílusukhoz cseppet sem passzoló, vidám eseményeken is haknizniuk kell, pl. szilveszterkor...) Vagy az is megeshet, hogy lekésnénk az egészet. Már minden nemzet fiánál kopogtatna a kaszás, itt még mindig azon vitáznának országunk nagyjai, hogy a régen nem esedékes kulturális fővárost, a végvári vonalat vagy a világvégét csináljuk meg előbb. Nem mintha az utolsó a másik kettőt nem annullálná rögtön, de ez úgysem szúr majd szemet senkinek. Ráadásul a négy lovas a szar, kátyús útjainkon kb. olyan hatékonysággal fedné le a magyar sztyeppét, mint a Vodafone. A zöldek is sírnának, oké, hogy az emberek kipusztulnak, de legalább a kékhátú tarajos egér utolsó három példányának szorítsanak helyet egy titkos kormányzati óvóhelyben, meg a fákhoz láncolnák magukat az erdő védelme érdekében – mintha a világvégét az rohadtul meghatná.
Azért lenne pozitívuma is az apokalipszisnek. Megoldódna a gazdasági válság, véget érne a Barátok Közt és a Palesztina - Izrael meccset is lefújná az Antikrisztus. Mondjuk lehet, hogy az egész cécó nálunk már nem fog sok vizet zavarni, úgyis megfagyunk az orosz gáz nélkül még a világvége előtt. Na ennyi elég volt mára, zárom soraimat. Csókolom a kisztihandját, stb, stb... Maradok tisztelettel: az Orosz

P.S. Ha vége lesz ennek a hányással cizellált rémálomnak, amit a köznyelv leplezetlen egyszerűséggel vizsgaidőszaknak hív, akkor kéne valamit csinálni. Inni alkoholt, sokat, lemenni Szolnokra, Slayert hallgatni Markájjal... Majd hívlak, ha látom az alagút végét. Filippinél találkozunk!

Névtelen írta...

Ehh, most nézem, ez kicsit hosszú lett. Remélem, azért másnak is marad hely. Na a lényeg, minden a matekon múlik, azaz, mikor mikor végzek a rohadt vizsgákkal. Majd telefonálok, mert annak tudom, hogy örülnél...:D

popcore írta...

ennek is örültem, de annak is nagyon.

Névtelen írta...

tudom már...
megnézném a tarkómat... az akkor lehetséges lesz nem?

ha meg nem teljes világvége akkor hazamegyek és rajzfilmet nézek..
ennyi...

jót billiárdoztunk ám