2009. március 8., vasárnap

Nomeg

Teljesen nem volt időm, hogy filmeket nézzek. Helyette sokkal inkább néztem sorozatok, mert az ugye abszolút időigénytelen. Nomeg gyakoroltam a darbukámmal. Nomeg volt itt egy kis összejövés minálunk, amit nem írok el, mert csak annak lehetett érdekes, aki itt volt. Nomeg.. Itt egy pók, csessze... Kiraktam. A múltkor légy most meg egy pók. Takarítanom kéne talán. Nomeg. Jah, megcsináltam a videójátékot, amit Gábor elnevezésű unokabátyám szalajtott a Nerden felgerjedt idegrendszeremnek. Vettem is ma bele egy (három) játékkártyát, igen sárgát, mert ez olyan. A vásárolt termékeknek bizony kitalálható hányada működött optimálisan. A helyes megfejtést beküldők között kisorsolom őket. Szóval először az éltem során átbasztak a vásárban. Azonban nem csak ezt vettem ám. Vettem még egy csodálatos hosszabítót, ami végre kompatibilis a fenti videójátékkal. Magamévá tettem továbbá egy csodáltaos régi lyukasztót és egy írógépet, összesen 1150Ft-ért. Ennek okán nem csinálok mást, mint telegépelek értelmetlen dolgokkal egy oldalt, aztán kilyukasztom. Szuper játék, amíg valaki meg nem fenyeget halálosan az írógép kopogása miatt. A masina egy olasz legyártású Omega 555, narancssárga, műanyag, fém ötvözet és tud pirosan írni. Eniháov, nagyon szívesen feltölteném ide, hogy mi mindent gépeltem, ha lenne scannerem. Egy olyan ami működik. Talán történtek még dolgok a héten, de azokat elfeledtem.
Nacsakhogy legyen valami, annak a emberseregnek, aki olvassa a kritkákat is, jöjjön az első sorozatkritika. Így jártam anyátokkal (HowIMetYourMother). Nem tudom, hogy mennyire van a készítők által bevallva, hogy a sorozat alapszituja, jónéhány poén és a karakterek szintén jórésze teljes mértékben a Jóbarátokról van koppintva, de nagyon úgy tűnik, hogy nem igazán törekedtek arra, hogy ez ne látszódjon. De valószínűleg ettől működik olyan jól, amennyire ige. (Éljen a magyar nyelv keresztrefeszítése, bocsi.) Adva van öt fiatal. Ebből kettő jegyben jár (Monica és Chandler), egy megrögzött szingli (Joey) és kettő, akik szeretik egymást, de nem tudnak róla (Ross és Rachel). A helyszín Manhattan, a színek pedig: a lakás és a kávézó. Nem láttuk eddig sehol. De mint mondtam semmi baj, mert valahogy mégis érdekes marad és szórakoztató. Ez részben köszönhető az apróbb módosításoknak, a néhol bravúros történetvezetésnek, ami azért sitcomoknál elég buta szokott lenni, valamint a nagybácsit ugyan nem lehagyó, de szuper poénoknak. Nem lett ez igazán kritika, meg aztán nem is fogom pontozni, de azért egészségetekre. Btw, eme széria megkapta az előkelő harmadik helyet az összesített sorozat listámon. Íme: 1. Jóbarátok 2. Californication 3. HIMYM 4. House M.D. 5. Weeds. Ez itt nem teljes.
[Hallgattam Transglobal Undergroundot, mert elvileg ők a húzónév. Nos hallgassátok ti is, mert jó.]

3 megjegyzés:

veronika írta...

Na meg vettél nekem egy kéket! :) Most is itt van az asztalon és így néz, a pöttyös labda is! A szobatárs is játszott már vele. A földön húzogatta és örült, mert azt úgy kell! :) A kék a legjobb! :)

popcore írta...

a kék, bizony, ennyit még nem vártam húzogatásra. elnézést. belterjes volt.

mazsi írta...

tegnap lapozgattam cimboránál a kiadott bro codeot. remek mulatság volt.

kommfive!