2009. december 8., kedd

Tudjátok...

Tudod vannak olyan emberek, akik valami miatt ott voltak életed fontos vagy legalábbis később annak bizonyuló döntéseinél. Például egy kapcsolat origójánál. Ő lehet anyád, apád, a legjobb barátod, de lehet olyan valaki is akivel talán évente, kétévente találkozol. Ám akkor amikor találkoztok, mindig hasznos tanácsok hangzanak el, tudod az a típus, amely rendszeres találkozások esetén elsikkadhat. Túl egyértelműnek tűnne.

Tudod vannak a volt barátnők. Néha jó Velük találkozni. Ha találkoztok, beszélgettek. Ha pedig beszélgettek, jóízűen morzsolgatjátok a múlt közös részét. Öreges nosztalgiával. Eszetekbe jutnak érdekes, érthetetlen, banális, boldog, szomorú, vagy akár dühös pillanatok, de most valahogy az egész egyfajta klassz egész. Mindezt egy tettyei padon. "Like in the Old Days."

Tudod vannak napok, amikor mindegy milyen okok miatt, megiszol egy piramisnyi fröccsöt a papucsban. Az alkohol köztudottan, közelebb taszít a világhoz, rájössz olyan dolgokra, amire józanság gátlásaival kevéssé. Fontos megjegyezni, hogy ezek általában érzelmi jellegű problémák. Például társadalomfilozófiáról nehezebb benyírva csevegni. Bár...

Tudod vannak döntések, amik születésük megkérdőjelezhetőnek, vagy akár jónak is tűnhetnek, majd később ébredsz rá, hogy értelmetlen és buta választás volt.

Tudod milyen, amikor a fenti négy egyszerre teljesül? Én igen.

1 megjegyzés:

mazsi írta...

bebaszcsizva beszélgettem én már a második világháború taktikai lépéseiről és hatásaikról. állítólag kurva jókat mondtam. kár, hogy másnap arra sem emlékeztem, hogy beszélgettem valakivel. csak annyira emlékszem, hogy a K2 előtt ittunk egy kocsmában és hogy másnap 5 felespohár volt a táskámban.