2009. február 1., vasárnap

19 év 19.post

Eljött a nap. Beléptem az első két évtizedem utolsó évébe. Arra gondoltam ,hogy megírom a memoárjaimat és feltöltöm ide, de aztán mindenki örömére, mégsem teszem meg. Mindenesetre vetettem egy számot és egy pár perces megbicsaklást kivéve, egész nap abban a tudatban voltam, hogy igen termékeny és klassz 19 évet tapostam agyon. A kétség a Korhely étteremben tört rám, ahova a szociológiai feljebbvalóim vittek el (értsd: szülők, pontosabban: Mami, Apa). Épp a Taquitos romjaira szórtam a földimogyoróhéjat, amikor is kiböktem: Tizenkilenc évesen itt szokott tartani az ember? Azt mondták: Igen. Ezzel a kétségek el is szálltak, arról volt csak szó, hogy kapjak egy kis megerősítést. Érdemes volt felkelni erre a napra és nem szimplán átaludni, mert egy csomó apróság vidított. Az első, hogy esett egy kis hó és egy része meg is maradt, délutánra nem. Hideg pizza volt reggelire, tudni kell, hogy majdnem ugyanannyira, ha nem jobban szeretem ezt az ételt összefagyva, másnaposan (márha a pizza ilyen és nem én). Boldog tulajdonosa vagyok egy Nagy Lebowski könyvnek, ami nem érdemel különösebb fejtegetést. Mexikói kaját faltam koradélután. A Vox közölte a levelemet, amit küldtem arról, hogy milyen rondák a címlapok. Publikáltam. Nem. Ennyit a szülinapról és ezúton kívánok mindenkinek Boldog Születésnapot.
Terveztem még ide egy Oscarelőtti filmes Top10-et, de most lusta vagyok. Meg megosztani pár dolgot leltár2008 rovatból, de arra is lusta vagyok.
Inkább gyakorlok egy kis írást tollheggyel.
[Holnaptól egyetem reloaded, vége a hónapnyi farnientének. (Talán)Eredmény: Ritkább postolás.]

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na most már az egyikünk tizenkilenc, a másik egy híján húsz... Boldog születésnapot, Barátom! Még ömlenghetnék kicsit az emelkedett hangulat hatására, de azt majd holnap mocsok részegen egy szál Dunhill és valami folyadék társaságában megejtem. (Már ha van rá igény :D)

Névtelen írta...

Boldogot! (Dánielnek is utólag)
Ne haragudjatok, hogy ma este nem tudok menni, sztem megérted miért =)